Translate

Bloguri, Bloggeri si Cititori

marți, 30 iulie 2013

Blue blouse

Design de inspiratie folclorica ,adaptat urban pe o bluza de dama.In timp ce scriu postarea ma gandesc ca vesnicia cu adevarat s-a nascut la sat,acolo departe de vacarmul si furnicarul marilor orase,departe de claxoane,girofaruri ,cladiri de metal si sticla...Din vesnicia asta imi trag eu inspiratia,iar orele petrecute la un design sunt calatorii ancestrale in locurile din subconstientul colectiv romanesc,caci acesta exista in fiecare om,depinde cum il scoate fiecare la lumina.Eu am ales in acest fel,sau poate tocmai acest subconstient imi spune sa fac asa pentru ca sunt si eu un bulgare de huma ,vorba marelui Creanga,printre altii ai acestui pamant.
  Deci,bluza albastra, cu susur de izvoare cristaline si triluri de pasari,o declar adaptata urban,si mai mult decat atat,o declar...Blue blouse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu